Segítségre van szüksége? [email protected]

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

hatályos: 2020-06-

Üdvözöljük a www.lineoshop.hu weboldalán, amelyet a NextLevel, spletna prodaja, d.o.o., Litija, Szlovénia, Ponoviška cesta 11D, SI-1270, Nyilvántartási szám: 8476845000, Adóazonosító szám: 30494422-2-51 (továbbiakban: Vállalat/Eladó) üzemeltet. A weboldalon keresztül a nagyközönség a termékeinkkel, szolgáltatásainkkal és a Vállalattal kapcsolatos információkhoz férhet hozzá.

Az Általános Szerződési Feltételek képezik a LineoShop webáruház (továbbiakban: Szolgáltató) teljes működésének alapját. Az Általános Szerződési Feltételek irányítják az online vásárló és a Szolgáltató közötti üzleti kapcsolatot, továbbá meghatározzák a vásárló és a Szolgáltató jogait és kötelezettségeit. 

Az Általános Szerződési Feltételek a www.lineoshop.hu weboldal összes tartalmára vonatkoznak. A rendelés pillanatában hatályban lévő Általános Szerződési Feltételek kötelezően érvényesek a vásárlóra és Szolgáltatóra egyaránt. A megrendelés leadásával a vásárló teljes mértékben egyetért a megrendelés pillanatában alkalmazandó Általános Szerződési Feltételekkel, és elfogadja azokat.

A Szolgáltató igyekszik, hogy a weboldalon található információ mindig pontos és naprakész legyen, ugyanakkor fenntartja a jogot a weboldal tartalmának (termékek, szolgáltatások, árak és az Általános Szerződési Feltételek) megváltoztatására. Bármilyen változtatás a közzététel pillanatától az Általános Szerződési Feltételek részének tekinthető. A Szolgáltató emellett fenntartja egy, több vagy az összes termék kínálatból való visszavonásának, illetve a weboldal hozzáférésének ideiglenes vagy végleges korlátozásának jogát.

JOGALAP / A LINEOSHOP WEBÁRUHÁZON KERESZTÜLI VÁSÁRLÁS

A LineoShop webáruház Általános Feltételei a fogyasztóvédelemre, személyes adatvédelemre és elektronikus kommunikációra alkalmazandó belső törvényeken, illetve az Általános adatvédelmi rendeleten (GDPR) alapulnak, és az említett szabályok alapján lettek megfogalmazva. A Szlovén Kereskedelmi Kamara javaslatai és az elektronikus kereskedelemre vonatkozó nemzetközi jogszabályok szintén számításba lettek véve.

Mielőtt használná a www.lineoshop.hu weboldalt, azt ajánljuk, hogy olvassa el figyelmesen az Általános Szerződési Feltételeket, hiszen ezek alapozzák meg a Szolgáltató és a vásárló közötti üzleti kapcsolatot, illetve határozzák meg a Felek jogait és kötelezettségeit. A vásárlót és a Szolgáltatót a vásárlás (online megrendelés) pillanatától a weboldalon meghatározott Általános Szerződési Feltételek kötelezik. Mielőtt megerősítené egy adott termék megrendelését, a vásárló köteles jelezni, hogy teljes mértékben egyetért az Általános Szerződési Feltételekkel. A megrendelés megerősítésével, a vásárló egyidejűleg azt is megerősíti, hogy tisztában van, elfogadja és teljes mértékben egyetért ezen Feltételekkel. 

A fogyasztóvédelemre vonatkozó főbb magyar jogszabályok a következők:

  1. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről

    2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről

    2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről

    151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról

45/2014. (II.26.) Kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól    

19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

ÁRAK

Minden ár magyar forintban van megjelenítve, mely az ÁFA-t is magába foglalja. Az alkalmazandó szabályokkal összhangban, a NextLevel, d.o.o. a kijelölt adófizető az ÁFA-t illetően. Az árak a közzététel napjától vannak érvényben, és az aktuális árlista addig érvényes, amíg az vissza nincs vonva. Az árlistáknak nincs előre meghatározott időtartamuk - az az ár számít érvényesnek, amelyet a vásárló a weboldalon lát a rendelés leadásának pillanatában. A vásárló a bevásárlókosárban megtekintheti a termékek teljes árát, az ÁFA értékét, és az esetleges biztosítási költséget, ezt később ismét megtekintheti a megrendelés véglegesítésére vonatkozó űrlap kitöltése során. A rendelés megerősítésével a vásárló elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, és a termék vagy szolgáltatás végleges árát. Minden általános és fizetési feltétel ezáltal kötelező érvényűvé válik mindkét fél (a Szolgáltató és a vásárló) számára. A megrendelés n, a vásárló megkapja a megrendelés jóváhagyását az általa megadott e-mail címre. A promóciós áraknak előre meghatározott időtartamuk van. A promóció érvényessége az árengedmény mellett vagy a termék bemutató oldalán van megjelenítve.

FIZETÉSI MÓDOK

A Szolgáltató lehetővé teszi a vásárlóknak, hogy a termékekért és szolgáltatásokért a következő módokon fizessen:

  • utánvétes fizetés – a megrendelését a vásárló átvételkor készpénzzel fizetheti közvetlenül a futárszolgálatnak;
  • bank vagy hitelkártya – megrendelését a vásárló MasterCard vagy Visa kártyákkal fizetheti;
  • előreutalással – a megrendelését a vásárló a Szolgáltató számlájára való átutalással fizetheti;
  • PayPal – a megrendelését a vásárló a PayPal fiókján keresztük fizeti.

A fizetési módot a vásárló kiválaszthatja az utolsó lépésnél vagy a bevásárlókosár oldalán, ahol megadja az összes vásárlás véglegesítéséhez szükséges információt. A vásárlás megerősítése után a vásárló kap majd egy megerősítő e-mailt az általa megadott e-mail címre.

SZÁLLÍTÁSI DÍJ

A vételár tartalmazza a szállítási díjat is.

A pontos kiszállítási költség a megrendelés összefoglalásánál van feltüntetve, mielőtt megadja a választott fizetési módot, a bankkártya vagy a hitelkártya adatait, és mielőtt megerősítené a vásárlást a "Megrendelés elküldése" gombra való kattintással.

AZ ÁRU KISZÁLLÍTÁSA

Függetlenül attól, milyen fizetési módot választ, a kiszállítást mindig a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (továbbiakban: GLS) fogja végezni. A GLS általában a reggeli órákban kézbesíti a szállítmányokat. A házhozszállítás lehetséges a bevásárlókosárban megadott kiszállítási címre. Emellett, ha nem tudja átvenni a csomagot a kiszállítás időpontjában, választhatja a GLS CsomagPontból való átvételt is.

A Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal azokért a késedelmekért vagy sérült termékekért, amelyeket a futárszolgálat okoz. A vásárló köteles megvizsgálni a csomagot közvetlenül a kézbesítést követően, és kár bekövetkezése esetén azonnal jelezzen a kézbesítőnek, és panaszával kapcsolatban töltse ki a releváns űrlapot.

SZERZŐDÉSKÖTÉS TECHNIKAI LÉPÉSEI:

A termék kiválasztása

Minden kommunikációs csatornánkon (közvetlen online vásárlás, Facebook Messenger, Instagram, chat, e-mail, telefonos megrendelés, WhatsApp, SMS…) keresztül fogadunk megrendeléseket. A vásárlónak nem szükséges regisztrálnia, hiszen a vásárlást akár látogatóként is elvégezheti. A megrendeléshez a következő adatokra van szükség: név, vezetéknév, cím, e-mail cím, telefonszám, a kiválasztott termék és annak mennyisége.

Az árumegrendelés menete

  • Miután átnézte a kínálatot, a vásárló kattintással választja ki a kívánt terméket, amely az adott termék oldalára irányítja, ahol megtekintheti a termék leírását.
  • A vásárló ezután megadja a kívánt mennyiséget, majd a „Kosárba” gombra kattintva jóváhagyja azt. A vásárló más termékeket is hozzáadhat a bevásárlókosarához, a fent leírt folyamatot megismételve, vagy tovább léphet a „Kosár” szekcióra, ahol eltávolíthatja a termékeket vagy változtathat a mennyiségen.
  • A „Tovább a fizetéshez” gombra kattintva a vásárló eljutott a vásárlás utolsó oldalára, ahol megadja és megjelöli a fizetéshez és a szállításhoz szükséges adatokat. Az utolsó oldalon a vásárló még egyszer átnézheti a kiválasztott termékeket, mennyiséget és a végleges árat. A vásárlás megerősítését a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja megtenni.

A rendelés véglegesítése

  • Miután a vásárló véglegesítette a megrendelést, haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül egy visszaigazoló e-mailt fog kapni az általa megadott e-mail címre, amely tartalmaz minden fontos megrendeléssel (termék, mennyiség, ár) kapcsolatos információt. A vásárló és a Szolgáltató között ezáltal egy vásárlási szerződés jön létre. A vásárlónak a megrendeléssel kapcsolatos hibát vagy változást a Szolgáltató felé szükséges mihamarabb jelentenie.
  • A Szolgáltató folytatja a megrendelés feldolgozását. Elsősorban, a Szolgáltató ellenőrzi a készletet és kiszámolja a várható kiszállítási időt (lásd Teljesítési határidő) az adott termékre vagy termékekre vonatkozóan. A Szolgáltató ezután e-mailben vagy SMS-ben értesíti a vásárlót a visszaigazolt rendelés kiszállítási idejéről. Ha a termék(ek) raktáron vannak, a Szolgáltató azonnal megkezdi a szállítmány kézbesítését a futárszolgálaton keresztül. Eltérő esetben, a Szolgáltató – a termék rendelkezésre állásával egyidejűleg - e-mailen vagy SMS-en keresztül értesíti a vásárlót a kiszállítás pontos idejéről. A termék kézhezvételét követően, a vásárló megkapja a számlát és az esetleges használati utasítást.

Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért

A vásárlónak a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok módosítására (a böngészőben a Vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha a vásárló már a következő oldalra lépett).

Felhívjuk a vásárlók figyelmét, hogy felelősségük a megadott adatok pontosan történő bevitele, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A vásárló a megrendelésével tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult a hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárt és költségét a vásárlóra hárítani. A Szolgáltató a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja.

Ha a vásárló meg szeretné változtatni a leadott megrendelést, mihamarabb értesítenie kell bennünket. Az üzenetet a vásárló bármilyen kommunikációs csatornán megküldheti. Az üzenetnek tartalmaznia kell a vásárló nevét, vezetéknevét és címét, valamint a megrendelt terméket és a megrendelés számát.

Vásárlási szerződés

A vásárló a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával megerősíti és elfogadja a vásárlási szerződésben található feltételeket, a megadott mennyiséget, termékeket és azok vételárát, illetve teljes egészében elfogadja az Általános Feltételeket, és ajánlatot tesz a Szolgáltatónak. A vásárló haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül egy e-mailt fog kapni a rendelés visszaigazolásáról. Ha a visszaigazolás a vásárló megrendelésének elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg, a vásárlót nem köti a megrendelése. A megrendelés visszaigazolásáról szóló e-mail a vásárló által közölt adatok szerinti címre kerül kiküldésre. Az adatok pontatlansága miatt meg nem érkező visszaigazolásért az Eladó felelősséget nem tud vállalni. Ugyanez érvényes az esetleges informatikai rendszerhibák miatti kézbesítési hibákra.

Abban a pillanatban, amikor a vásárló postafiókjában elérhetővé válik a megrendelés visszaigazolásáról szóló e-mail, vásárlási szerződés lép hatályba a Szolgáltató és a vásárló között.

Teljesítési határidő

A megrendelésre vonatkozó általános teljesítési határidő – a raktárkészlet függvényében - a rendelés visszaigazolásától számított 2-3 munkanap.   

Ez az idő meghosszabbodhat az ünnepek, szünidők, karácsony, vagy a termék raktáron lévő elérhetőségének hiánya miatt. 

Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, a szállítási idő fentiektől eltérő lehet. Az általános teljesítési határidő így nem vonatkozik a raktárkészleten nem lévő termékekre. A kiszállítás pontos feltételeiről és a megrendelés állapotáról a csomag rendelkezésre állását követően SMS-ben vagy e-mailben kap tájékoztatást a vásárló.

A szerződés nyelve, a szerződés formája, magatartási kódex

A jelen Általános Feltételek hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.

A jelen Általános Feltételek hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek. A Szolgáltató a szerződéseket nem iktatja, azok utólagosan nem hozzáférhetőek.

A Vállalatnak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.

TERMÉKHASZNÁLAT ÉS BIZTONSÁGI FIGYELMEZTETÉS

Folyamatosan arra törekszünk, hogy kizárólag olyan termékeket kínáljunk vásárlóinknak, amelyek megfelelnek a legszigorúbb biztonsági előírásoknak. Ettől eltekintve, nem zárható ki teljesen az az eshetőség, hogy némely termék gyártási hibával vagy más hiányossággal rendelkezik. Részletes leírással, képekkel és videóval igyekszünk minél pontosabban bemutatni a termékeket, azonban nem állíthatjuk teljes bizonyossággal, hogy minden információ a webáruházban teljesen pontos. Néhány esetben lehetnek eltérések a termék bemutatására szolgáló információ, és a termék tényleges állapota között.

Miután átveszi a szállítmányt, fontos, hogy figyelmesen olvassa el minden egyes termék utasítását, és hogy biztonságosan tesztelje a működését és funkcióját. A vásárló felelőssége, hogy felbecsülje, hogy a termék okozhat-e vagyoni károkat, egészségre káros hatásokat vagy más károkat. A vásárló a Szolgáltatótól megvásárolt terméket vagy termékeket a saját felelősségre használja. Abban az esetben, ha úgy véli, hogy a termék káros hatással lehet az egészségére vagy más károkat okozhat, ne használja a terméket és nyomban vegye fel a kapcsolatot a Szolgáltatóval. 

Fogyasztói tájékoztató a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján

  • Fogyasztói tájékoztató
  • Elállási jog

 

Tájékoztató a fogyasztót megillető elállási jogról


A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogát

  1. a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
  2. aa) a terméknek,
  3. ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított határidőn belül gyakorolhatja, mely határidő 14 nap.

Fentiekben foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

Mielőtt a szerződéstől való elállást kérelmezné, a vásárlónak joga van bármilyen szükséges mértékben megvizsgálnia és letesztelnie a terméket annak érdekében, hogy megbizonyosodjon a termék tényleges állapotáról. A vásárló köteles minden szükséges információt megadni (név, vezetéknév, megrendelési szám, számla kelte stb.), hiszen csak így van lehetőségünk a kérelme zökkenőmentes feldolgozására. A termékek visszaküldése esetén, a vásárló viseli a termék visszaküldésének közvetlen költségeit.

Addig, amíg a Szolgáltató nem veszi át a visszaküldött terméket vagy a vásárló nem bizonyítja a Szolgáltatónak, hogy a terméket visszaküldte, a Szolgáltató nem köteles visszafizetni a vételárat. Csakis természetes személyek jogosultak a szerződéstől való elállásra; jogi személyek nem állhatnak el a szerződéstől.

A szerződéstől való elállás pillanatától, a vásárló többé nem használhatja a terméket. Ha a termék sérült, a termék értéke az alkalmazandó belső jogszabályokkal összhangban csökken. Ha a Szolgáltató megállapítja, hogy a termék értéke olyan kezelés miatt csökkent, amely nem volt feltétlenül szükséges a termék tulajdonságainak, működésének és természetének megállapításához, a vásárló felelősségre vonható a termék értékének csökkenéséért. Ha a termék sérült vagy a vásárló a termékeket nem az eredeti mennyiségben küldi vissza, a Szolgáltató visszautasíthatja a vásárló kérelmét a szerződéstől való elállástól, illetve a vásárló köteles megtéríteni a keletkezett kárt.

Ha vizsgálat után a Szolgáltató megállapítja, hogy a termék olyan helytelen használat miatt sérült vagy működésképtelen, amely nem volt feltétlenül szükséges a termék tulajdonságainak, működésének és természetének megállapításához, a Szolgáltatónak joga van visszautasítani a visszatérítési kérelmet. A termék újbóli kiszállításával kapcsolatos kiszállítási költségek szintén felmerülhetnek, amennyiben a felhasználó szeretné visszakapni az előzőleg vásárolt terméket.

Az EU fogyasztói jogszabályaival összhangban, fenntartjuk a jogot, hogy meghatározott termékek visszaküldését elutasítjuk az alábbiak szerint.

Például a higiéniai termékek lezárt csomagolásban vannak árusítva, így a vásárló csak akkor követelhet pénzvisszatérítést, ha a termékeket az eredeti, bontatlan csomagolásukban küldi vissza. Ezzel összhangban, ezeket a termékeket az eredeti, bontatlan csomagulásukban kell elküldeni számunkra ellenőrzésre. Az ilyen termékek átvétele és ellenőrzése után feldolgozzuk a vásárló kérelmét, az erre a területre vonatkozó rendelkezésekkel összhangban.

Az elállási jog összefoglalva az alábbi esetekben nem gyakorolható

Az Eladó kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

Az EU fogyasztóvédelmi jogszabályaival összhangban, a vásárló szerződéstől való elállásának esetén a Vállalat köteles mihamarabb minden kifizetett összeg visszatérítésére legkésőbb a szerződéstől való elállásról szóló értesítés átvételétől számított tizennégy (14) napon belül. Ha a Vállalat nem tett eleget a távollevők között kötött szerződésekre vagy az üzlethelységen kívül kötött szerződésekre vonatkozó belső jogszabályokban előírt tájékoztatási kötelezettségeinek, a szerződéstől való elállás határideje tizenkét hónappal meghosszabbodik. Ez a határidő a termék kiszállítása esetén, a termék átvételének napjától, szolgáltatásnyújtás esetén pedig a szerződés megkötésének napjától számítódik. Ezen határidő lejártával a vásárló szerződéstől való elállásának joga elévül. Ha a vállalkozás a tizenkét hónapon belül megadta a fogyasztónak a tájékoztatást, az elállásra nyitva álló határidő az e tájékoztatás közlésétől számított tizennegyedik napon jár le.

Elállási nyilatkozat, a fogyasztót megillető elállási jog gyakorlása

Az EU fogyasztóvédelmi jogszabályaival összhangban, a vásárló a termék tényleges birtokbavételétől számított tizennégy (14) napon belül köteles benyújtani a szerződéstől való elállásra vonatkozó kérelmét. A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a honlapról is letölthető nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja. A vásárló a Szolgáltatót a szerződéstől való elállásról értesítheti elektronikusan az [email protected] e-mail címen, vagy levelében a NextLevel, d.o.o., Ponoviška cesta 11D, 1270 Litija, Slovenia címen. A (vásárlási) szerződéstől való elálláshoz szükséges nyomtatványt itt találhatja meg. A kitöltött nyomtatvány jelentős mértékben megkönnyíti a folyamatot mindkét fél számára, ezért szerződéstől való elállásra vonatkozó kérelmét, kérjük, küldje el nekünk e-mail-ben vagy postán keresztül.

A fogyasztónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia a Vállalkozás részére. A termékeket kizárólag futárszolgálattal vagy postán keresztül lehet visszaküldeni, és a termékek személyes kézbesítése a Szolgáltató címére nem lehetséges. A vevő viseli a visszaküldött termék szállítási költségének terhét.

A fogyasztó elállási nyilatkozatának érvényessége

Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát határidőn belül elküldi. A határidő 14 nap.  A vásárlóra hárulnak a bizonyítás terhei a fent említett szerződéstől való elállás jogának határidőn belüli gyakorlásával kapcsolatban.

A fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően elektronikus adathordozón haladéktalanul visszaigazoljuk.

Az Eladó kötelezettségei a fogyasztó elállása esetén

Az Eladó visszatérítési kötelezettsége

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.

Az Eladó visszatérítési kötelezettségének módja

A teljes vételár ugyanolyan fizetési módon lesz visszatérítve, mint amilyet a vásárló használt a vásárlás során.

A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési kötelezettségünk. 

Amennyiben utánvéttel fizetett a megrendelésért, kérjük adja meg az IBAN bankszámlaszámot, ahová szeretné, hogy a visszafizetést teljesítsük.

A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladót felelősség nem terheli.

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

A fogyasztói tájékoztató jelen pontja a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 9. § (3) bekezdése felhatalmazása alapján a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 3. számú melléklete alkalmazásával készült.

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Ha a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak; egy évnél rövidebb elévülési határidő ebben az esetben sem köthető ki érvényesen. 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Használt termékek esetén alapesetben az általános szabályoktól eltérően alakulnak a szavatossági, jótállási jogok. A használt termékek esetében is beszélhetünk hibás teljesítésről, azonban figyelembe kell venni azokat a körülményeket, amelyek alapján a Vásárló bizonyos hibák előfordulására számíthatott. Az avulás folytán ugyanis egyes hibák jelentkezései egyre gyakoribbakká válnak, amelyek következtében azt, hogy egy használt termék ugyanolyan minőséggel rendelkezhet, mint egy újonnan vásárolt, nem lehet feltételezni. Ennek alapján a Vásárló csak az olyan hiányosságok tekintetében érvényesítheti a szavatossági jogait, amelyek a használtságból eredő hibákon felüliek, és azoktól függetlenül keletkeztek. Ha a használt termék hibás és erről a Fogyasztónak minősülő Vásárló a vásárláskor tájékoztatást kapott, az ismert hiba vonatkozásában a Szolgáltatónak nincs felelőssége.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az Eladó jótállásra köteles.

Jogszabály írja elő a jótállás biztosítását az olyan tartós fogyasztási cikkek (pl.: műszaki cikkek, szerszámok, gépek) és alkatrészeik esetében, amelyek vásárlási értéke a 10 000 Ft-ot meghaladja.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet határozza meg a kötelező jótállás eseteit. Az ezen esetkörbe nem tartozó termékek esetén az Eladó jótállást nem vállal. A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. A jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Az egy éven túli esetleges jótállási igényekkel kapcsolatban szíveskedjen a gyártóhoz fordulni.

Az EU jogszabályaival összhangban, az Eladó fizeti a termékkel kapcsolatos anyagköltségek, pótalkatrészek, munka, transzfer és szállítás költségeit, amelyek a hiba kijavításából vagy a garancia alatti termék új termékre cseréléséből származnak. A garanciával rendelkező termékek igazolással rendelkeznek, vagy a garancia jelezve van a számlán. Az alkalmazandó jogszabályokkal összhangban, egyes termékek (elektromos készülékek) vásárlása során a vásárló egyéves garanciát kap, amely némely termékek esetén még egy év garanciával meghosszabbítható. A garanciát nem lehet érvényesíteni a következő esetekben:

  • mechanikai sérülés;
  • elhasználódás;
  • helytelen, gondtalan és szabálytalan használatból eredő sérülések és meghibásodások

Három munkanapon belüli csereigény

Webáruházon keresztüli értékesítés esetén is érvényesül a három munkanapon belüli csereigény intézménye. Három munkanapon belüli csereigényt a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alá tartozó tartós fogyasztási cikkek esetében lehet érvényesíteni, amely szerint, ha a 3 munkanapon belül érvényesíti valaki a csereigény intézményét, akkor az eladónak ezt úgy kell értelmeznie, hogy a termék az eladáskor már hibás volt és minden további nélkül a terméket ki kell cserélnie.

Mikor mentesül az Eladó a jótállási kötelezettsége alól?

Az Eladó a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

A jelen ÁSZF-ben írt szavatossági és jótállási jogok gyakorlásának határideje attól a naptól indul, amikor a Vásárló a terméket átveszi.

A garancia érvényesítésére szolgáló formanyomtatványt itt találhatja.

ELEKTROMOS ÉS ELEKTRONIKUS KÉSZÜLÉKEK

Amikor elektromos és elektronikus készülékeket rendel a www.lineoshop.hu weboldalról, és a szállítási címe egy Szlovénián kívülre eső európai ország, kérjük vegye figyelembe, hogy az elektromos és elektronikus készülékek megsemmisítésére és újrahasznosítására vonatkozó helyi jogszabályok érvényesek.

Minden Elektromos és Elektronikus Berendezést (EEB), amely az európai piacra van bocsátva az alábbi szimbólummal kell ellátni, amely jelzi, hogy érvényes rájuk a WEEE Irányelv, amely az EEB-k gyártói számára számos kötelességet ír elő, beleértve a lejárt élettartamú berendezések (WEEE) visszavételének és újrahasznosításának finanszírozásával járó kötelességeket:

Ha meg szeretne szabadulni használt elektromos és elektronikus készülékeitől, kérjük ne feledje, hogy ezt csak a háztartásban keletkezett hulladákkal külön teheti meg. A régi elektromos és elektronikus készülékeit a helyi hulladékkezelő létesítménynek, vagy újrahasznosító központnak tudja átadni. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a helyi hatóságokkal, ha erről többet szeretne megtudni.

Ha olyan eszközt hasznosít újra, mint például egy számítógép, mobiltelefon, kamera vagy más elektronikus eszköz, ajánlott előbb az összes személyes és bizalmas adatot letörölni arról. Bizonyosodjon meg arról is, hogy törölt minden személyes és bizalmas adatot is, amely bármilyen külső tárolóeszközön volt, mint például egy memória- vagy SIM kártya. A LineoShop nem felel semmilyen eszközön tárolt adatért.  

MEGJEGYZÉSEK, DÍCSÉRETEK, KRITIKA

www.lineoshop.hu weboldalán található aloldalak némelyike lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy hozzászóljanak a termékekhez és szolgáltatásokhoz. A weboldal ezen tulajdonsága jobb áttekintést biztosít a tényleges felhasználói tapasztalatról és segít egy összetartó vásárlói közösség kialakításában. Minden egyes hozzászólást a végső közzététel előtt a weboldal operátora ellenőrzi, annak érdekében, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a hozzászólások semmilyen módon sem sértők, nem tartalmaznak szitkozódást, illetve félrevezető vagy hamis kijelentéseket. Az operátor dönthet úgy, hogy nem tesz közzé egy hozzászólást, ha úgy gondolja, hogy az nem járul hozzá a közösség érdekeihez. A hozzászólás weboldalon keresztüli beküldésével, a felhasználó teljes mértékben elfogadja az Általános Feltételeket és engedélyt ad a Szolgáltatónak arra, hogy a hozzászólást megjelentesse a weboldalon és minden más kommunikációs vagy marketing csatornán (e-mail, SMS, Facebook reklámok, Google reklámok stb.), függetlenül az említett csatornák tervezett felhasználásától. A hozzászólás beküldésével a küldő megerősíti az állítások hitelességét és helytállóságát, és biztosítja, hogy birtokolja az terméket, illetve az írott hozzászólásokhoz tartozó szerzői jogot.

SZEMÉLYES ADATAINAK VÉDELME

A Szolgáltató a legszigorúbb biztonsági előírásokkal és az összes alkalmazandó nemzeti és EU-s jogszabállyal (például az Általános adatvédelmi rendelet - GDPR) összhangban védi az Ön személyes adatait. A Szolgáltató a vásárló személyes adatait arra fogja használni, hogy megismertesse a vásárlót az ajánlattal, teljesítse a rendelést, számlát küldjön, információkat küldjön az anyagokról és hogy más szükséges üzleti kommunikációt folytasson a vásárlóval (például e-hírek). A személyes adatok soha nem lesznek kiadva illetéktelen és harmadik feleknek, kivéve olyan megbízható üzletfeleknek, akikkel a Szolgáltató már írásban megállapodott a személyes adatok feldolgozásáról és védelméről. A Szolgáltató kiadhat személyes adatokat, ha az feltétlenül szükséges az Ön érdekében, például panasz feldolgozása során vagy kiszállítással kapcsolatban. A személyes adatok védelme egyúttal a vásárló felelőssége is, és a vásárlónak kötelessége azt biztosítani úgy, hogy meggondoltan választ felhasználónevet és jelszót, illetve számítógépét a megfelelő szoftverekkel (vírusírtókkal) védi.

A személyes adatok az itt található Adatvédelmi irányelvekkel összhangban vannak kezelve.

INFORMÁCIÓK ELÉRHETŐSÉGE

A Szolgáltató mindig köteles biztosítani a vásárlónak a következő információkat (szabályozás összegzése):

  • a Vállalat azonosíthatóságát (vállalat neve és központi irodája, regisztrációs száma és adóazonosító száma);
  • elérhetőségét, amely lehetővé teszi a felhasználó számára a gyors és eredményes kommunikációt (e-mail, telefon);
  • a termékek és szolgáltatások alapvető jellemzőit (beleértve az értékesítés utáni szolgáltatásokat és a garanciát);
  • végső vételárat, az ÁFA-t beleértve, vagy az ár kiszámításának módját, ha a számítás bizonytalan a termék vagy a szolgáltatás természete miatt;
  • a termékek elérhetőségét (minden weboldalon feltüntetett termék és szolgáltatás elérhető kell, hogy legyen elfogadható időn belül);
  • a termék kiszállításának feltételeit vagy a szolgáltatás végrehajtását (a kiszállítás módja, helye és ideje);
  • a fizetés feltételeit;
  • minden árat félreérthetetlenül kell meghatározni, és világosan fel kell mutatni, hogy az ár tartalmazza-e már a kiszállítás költségeit és az ÁFA-t;
  • értesítést a további költségekről, amelyek a kiszállításból vagy más eljárásból származhatnak;
  • fizetési- és kiszállítási módot;
  • az ajánlat érvényességét;
  • a szerződéstől való elállás határidejét és annak feltételeit (további részletes leírást a vásárló szerződéstől való elállásának jogáról és annak eljárásáról az alkalmazandó jogszabályban találhat);
  • a szerződéstől való elállás lehetőségének világos leírását és az összes szükséges elérhetőséget, amely lehetővé teszi a panasztétel folyamatának megindítását és szabályzását;
  • az anyagi hibákra vonatkozó kérelmek végrehajtására vonatkozó lehetőség világos leírását;
  • a garancia végrehajtásának feltételeit (termék típusa, eljárás).

A Szolgáltató igyekszik a weboldalon minden releváns információt biztosítani a vásárlónak.

PANASZOK ÉS JOGVITÁK

Minőségi szolgáltatás nyújtásával, és a szlovén/magyar jogszabályokkal összhangban lévő igazságos üzletpolitika figyelembevételével, igyekszünk elkerülni a panaszokat és a vitákat, vagy minél inkább korlátozni azok számát. A Szolgáltató teljes tevékenysége és webáruházának működése az alkalmazandó fogyasztóvédelmi jogszabályokon alapul. Esetleges jogvita esetén, szeretnénk a jogvitát peren kívül elrendezni.

Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek

A fogyasztó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi módokon terjesztheti elő:

  • Postai cím:

                                 Szlovénia

Ponoviška cesta 11D

              SI-1270 Litija Slovenia

A fogyasztóvédelmi szabályoknak megfelelően a panaszt a Vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt.

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:


Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és megyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatal.hu/

Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.


A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A magyarországi, területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el:
https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: [email protected][email protected]

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: [email protected][email protected]
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: [email protected]

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: [email protected]

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: [email protected]

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: [email protected]

Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: [email protected]

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: [email protected]

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: [email protected]

Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: [email protected]


Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: [email protected]

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: [email protected]

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: [email protected]

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: [email protected]

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: [email protected]

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: [email protected]

Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: [email protected]

Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: [email protected]

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: [email protected]

Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: [email protected]

Online vitarendezési platform

2016 február 15-én az Európai Bizottság egy olyan új platformot mutatott be, amely segít a fogyasztóknak és a kereskedőknek az online vásárlással kapcsolatos fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésében. Az online jogviták rendezésére szolgáló platform egy egységes belépési pont, amely lehetővé teszi az EU-s vásárlók és kereskedők országon belüli és határokon átívelő online vásárlásokból származó jogviták rendezését. A jogviták a platformon keresztül a vitához kapcsolódó alternatív vitarendezési szervezeteknek vannak beküldve, amelyeket a Tagállamok választottak a minőségi kritériumokkal összhangban, és jelentették azokat a Bizottságnak. Az online vitarendezési platform létrehozásának jogalapja a Fogyasztói OVR rendelet (az Európai Parlament és a Tanács 524/2013-as számú rendelete), amely körülírja a platform főbb funkcióját, és a platformra beküldött viták rendezésének menetét. 

Az peren kívüli jogviták rendezésére szolgáló online platform ezen a linken található: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main.

További információ a peren kívüli jogviták rendezésére szolgáló online platformól a következő linken található: https://europa.eu/rapid/press-release_IP-16-297_hu.htm

CÉGINFORMÁCIÓ (REGISZTRÁCIÓ ÉS A BEJEGYZÉS SZÁMA)

NextLevel, spletna prodaja, d.o.o.

Litija

Ponoviška cesta 11D

SI-1270

Nyilvántartási szám: 8476845000

Adóazonosító szám: 30494422-2-51

Adófizető: Igen

Cégnyilvántartásba történő bejegyzés: 2019. július 24.

Osztályozás (ágazati osztályozási rendszer): G47.910 – Csomagküldő internetes kiskereskedelem 

VÁSÁRLÓKKAL VALÓ KOMMUNIKÁCIÓ

A Szolgáltató a felhasználóval csak akkor veszi fel a kapcsolatot távoli kommunikáción keresztül, ha a vásárló nem emel kifejezetten kifogást ellene, és nem kérelmezi annak megszüntetését. Minden elektronikus üzenet (SMS, e-mail stb.) tisztán és félreérthetetlenül reklámként lesz feltüntetve, tisztán látható feladóval. Minden promóciós üzenet, kampány, leárazás és marketing tartalom tisztán reklámként lesz feltüntetve. A felhasználónak bármikor joga van leiratkozni a reklámüzenetekről, és a Szolgáltató köteles egy tisztán látható leiratkozási módot feltüntetni. A Szolgáltató, mint a személyes adatok kezelője, tisztelni fogja a vásárló leiratkozásra irányuló kérelmét és biztosítani fogja, hogy a vásárló többé ne kapjon reklámanyagot.

Bővebb információt a személyes adatok kezeléséről és törléséről az Adatvédelmi Szabályzatunkban találhat.

SZERZŐI JOG VÉDELME

A LineoShop-ot a NextLevel, d.o.o. működteti és ezáltal minden www.lineoshop.hu weboldalon található tartalom (szöveg, leírás, kép, videók, weboldal struktúra stb.) tulajdonosa. A Szolgáltató kifejezetten tiltja az weboldalon feltüntetett összes tartalom használatát, másolását és reprodukcióját, a szerzői és ahhoz kapcsolódó jogokra alkalmazandó jogszabályokkal és más irányelvekkel és szerzői jogra vonatkozó szabályokkal összhangban. A NextLevel, d.o.o. jogszerűen büntetőeljárást indíthat minden kép, szöveg, videó, logó vagy más tartalom másolása esetén. 

Segítségre van szüksége?

[email protected]